Monday 25 July 2011

PELAN PEMASARAN INFINITY DOWNLINE







Hanya dengan memperkenalkan seorang (1) ahli, anda akan mendapat kembali RM100.00 anda.

Pembayaran terus. Semua ahli membuat pembayaran sesama sendiri secara terus dan tidak melalui syarikat.

Pendapatan anda dijana melalui sistem ‘Reverse 2 Up’.100% pulangan bersih dengan juga mendapat akses kepada produk-produk Infinity Downline yang x ternilai harganya.

Dapat menjana pendapatan pasif bulanan sebanyak RM100.00 daripada setiap ahli di bawah anda, pada setiap 30 hari.

Anda perasan "point" yang terakhir? Pendapatan pasif bulanan!! Inilah kunci kepada kejayaan sistem Infinity Downline ini. Anda tidak perlu asyik bekerja... dan setiap bulan harus bermula daripada awal kembali. "Work Smart!! Don't Work Hard."

Tahukah anda bagaimana syarikat-syarikat seperti Celcom, Maxis, TNB dll menjadi kaya raya? Mereka hanya hantar bil sahaja kepada anda setiap bulan. Inilah yang dikatakan pendapatan pasif bulanan tanpa memerlukan usaha yang sangat banyak. Anda bina sekali dan ianya akan bertambah secara berterusan. Justeru itu, Infinity Downline dilahirkan khusus untuk anda mengaut keuntungan yang serupa seperti syarikat- syarikat tadi..

Bayangkan...

Ok, mari kita lihat dari sudut yang lebih mudah difahami sistem "Reverse 2up" dengan mengenepikan pendapatan bulanan Infinity Downline.

Katakan anda hanya dapat menaja 4 orang,

Ali ==> RM100 & balik modal
Abu ==> RM100 passed up ke upline/direct sponsor anda
Ahsan ==> RM100, 100% keuntungan
Ahmad ==> RM100 passed up ke upline/direct sponsor anda
Aishah....dan seterusnya hingga infiniti adalah keuntungan anda 100%!!
Sekiranya Ali menaja 4 orang juga, ahli yang ke-2 & ke-4 yang ditaja akan pergi ke upline/direct sponsor iaitu anda!! Begitu juga dengan Ahsan, Aishah.. dan seterusnya..

Ok, mari kita lihat potensi pendapatan melalui sistem Reverse 2 Up ini;

Pokoknya, anda sekarang sudah memahami bagaimana sistem ini berjalan. Saya yakin dan percaya, sekiranya seseorang itu telah menjadi ahli aktif Infinity Downline, beliau akan terus kekal aktif.. Anda tahu kenapa??

Saya telah nyatakan sebelum ini yang anda akan mendapat RM100 semula dengan hanya menaja seorang (1) ahli baru. Jadi, sekiranya ahli-ahli anda mempunyai hanya seorang ahli yang aktif di dalam kumpulan mereka, mereka masih berpotensi menerima RM200 dari sistem Reverse 2Up. Maka, mengapa harus mereka meninggalkan program hebat ini? Justeru, kemungkinan adalah sangat tinggi mereka terus kekal bersama Infinity Downline.....dan terus membayar anda RM100 setiap bulan sebagai pendapatan pasif sepanjang hayat.

JADI KAN FACEBOOK PENDAPATAN SAMPINGAN

Bukan nak pengaruh dan bukan nak paksa. Tepuk dada tanya kesungguhan. Memang benar dalam facebook ni, kita boleh mendapat pendapatan sampingan. Mulanya saya pun tak percaya, tapi saya jenis yang suka mencuba. Bisnes lain memerlukan modal ribuan ringgit.Tapi untuk bisnes ID ni hanya RM100 sahaja, tak lah banyak sangat kan?.. Dan pulangannya memang berbaloi.