Monday 25 July 2011

JOM JOIN INFINITY DOWNLINE KITA BUAT DUIT$$$$$ DI FACEBOOK KITA

Selamat Datang ke alaf baru abad ke-21 di mana teknologi telahpun membawa kita ke arus perkembangan yang melihatkan pelbagai bisnes dijalankan menyeberangi segala sempadan di


dunia hanya dengan teknologi multimedia dan internet. Multiplex Systems Inc., syarikat yang melancarkan Infinity Downline dan menjalankan sistem alam mayanya terle...tak di New York dan tidak mempunyai sebarang pejabat di Asia, Eropah mahupun di luar New York. Ini adalah kerana mereka tidak memerlukan sebarang HQ yang lain memandangkan produk mereka semuanya di alam maya dan tidak memerlukan gudang ataupun pentadbiran fizikal untuk dikendalikan .Infinity Downline menawarkan produk e-pendidikan yang senang dimuat-turunkan dengan serta-merta di mana-manapun di dunia selagi adanya talian internet, jadi ia tidak memerlukan sebarang pejabat tempatan. Ia merupakan sebuah Program Affiliate yang 100% berunsurkan Bisnes Internet.












Duit bukan lah segala-galanya, tp segala-galanya memerlukan duit.

No comments:

Post a Comment

JADI KAN FACEBOOK PENDAPATAN SAMPINGAN

Bukan nak pengaruh dan bukan nak paksa. Tepuk dada tanya kesungguhan. Memang benar dalam facebook ni, kita boleh mendapat pendapatan sampingan. Mulanya saya pun tak percaya, tapi saya jenis yang suka mencuba. Bisnes lain memerlukan modal ribuan ringgit.Tapi untuk bisnes ID ni hanya RM100 sahaja, tak lah banyak sangat kan?.. Dan pulangannya memang berbaloi.